Berry & Hans

801
Video’s:

Over ons

Een goede reiziger is hij die niet weet waar hij vandaan komt.                                            De volmaakte reiziger is hij die niet weet waar hij naar toe gaat.

Over onze reis

Met verhalen en foto's (en misschien wel een filmpje) houden wij jullie op de hoogte van onze (reis)ervaringen. Schroom niet om een berichtje voor ons achter te laten, wij vinden het leuk om jullie reacties te lezen. Of wil je alleen maar lezen.......ook dat is natuurlijk goed. Veel leesplezier gewenst.

Bezochte landen

Wij hebben 38 landen (15%) bezocht:

België, Cambodja, China, Cuba, Duitsland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ierland, India, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mongolië, Myanmar, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Oostenrijk, Papoea-Nieuw-Guinea, Peru, Portugal, Rusland, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.