Reacties

Reacties 1 - 50 van 112

Naam Reactie Datum
Ans Rijkse en Rosan Gortworst Mooi gemaakt vooral de filmpjes en de muziek eronder… 26 jul. '16
Hafida Het lijkt net of ik er weer was dankzij jullie reisverslag!… 21 jun. '16
Loes Corthals Wat een geweldige belevenis hebben jullie gehad. Geniet… 20 jun. '16
Eddy & Inge Ook wij hebben genoten van jullie reisverslag. Welkom… 20 jun. '16
Jan vabn Hunen Welkom thuis! 19 jun. '16
Marijke Bax Jullie naderen ons kikkerlandje al weer! Leuk om op… 17 jun. '16
Anita We hebben erg genoten van jullie mooie verhalen en… 16 jun. '16
Marisca witkamp Vond het erg leuk om mee te reizen met jullie. Hans… 16 jun. '16
Gerda Ontzettend genoten van jullie verhalen en ook een… 16 jun. '16
Tonny jullie zien er idd relaaaaaaxt uit :) Leuke foto. 14 jun. '16
Anita Zo leuk in de trein 14 jun. '16
Anita mooie foto en tekst. 14 jun. '16
Anita Wat bijzonder om te zien 14 jun. '16
Anita Leuke foto 14 jun. '16
Anita Wat comfortabel reizen in de trein met een eigen coupe… 14 jun. '16
Ilse Wat een super foto van jullie saampjes 14 jun. '16
Jan vabn Hunen Jullie krullenbollen konden hem ook al geen klandizie… 13 jun. '16
Jan vabn Hunen Geen wonder dat de kapsalon geen klanten heeft: jullie… 13 jun. '16
Anita Wat een mooie wandeling en natuur Wat maken jullie… 12 jun. '16
Anita Achter de muur staat weer een ander optrekje als ik… 12 jun. '16
Anita Altijd gezellig op de markt zeker daar. Prachige foto,s… 12 jun. '16
Anita wat een schatje 12 jun. '16
Marisca witkamp Indrukwekkend allemaal. Fijn dat jullie het naar je… 12 jun. '16
Abdel Prachtige foto's mannen! 12 jun. '16
Vonn en Bert oh wow wat een mooie brugmansia. De bloemen geuren… 12 jun. '16
Vonn en Bert schitterend 12 jun. '16
Vonn en Bert hier zou ik wel kunnen wonen, geloof ik 12 jun. '16
Ingeborg Hallo Berry en Hans, Van je vader kreeg ik de link… 11 jun. '16
Kirsten Wat een geweldige verhalen en foto's! Het lijkt… 11 jun. '16
Eddy & Inge Super verhalen met schitterende foto's! We hebben… 11 jun. '16
Marijke Bax Gelukkig zijn jullie inventief genoeg om zelf een… 11 jun. '16
Erna Leuk jullie belevenissen te lezen, we reizen een beetje… 11 jun. '16
Erna Beste Berry en Hans, mooie sfeer foto's hoor.… 11 jun. '16
Jan vabn Hunen Mij lijkthet heerlijk om tijdens zo'n reis even… 11 jun. '16
Adrie van Peene Geniet er nog maar van. 10 jun. '16
Anita Weer genoten van jullie leuke en leerzame reisblog… 10 jun. '16
Anita Wat een mooie foto.s 10 jun. '16
Anita Leuke foto 10 jun. '16
Anita Heerlijk de was weer lekker schoon. 10 jun. '16
Hajo Zijn inderdaad prachtige foto's bij. 9 jun. '16
Abdel Wederom een stukje geschiedenisles opgedaan....bedankt… 9 jun. '16
Marijke Bax Indrukwekkend! De monniken staan er prachtig gekleurd… 9 jun. '16
Anita grappig zo vol karretje met eten en pannen en mandjes. 8 jun. '16
Ilse makkelijk zeg die waslijn... En schoentjes zien er… 8 jun. '16
Vonn en Bert dit heeft toch ook wel iets romantisch... 8 jun. '16
Vonn en Bert zo dat is mooi 8 jun. '16
Vonn en Bert ziet er lekker uit 8 jun. '16
Vonn en Bert ha eindelijk ieder een eigen bedje!! 8 jun. '16
Yvon Zwetsloot Lijkt me geweldig, zo'n fietstocht. Vallen jullie… 8 jun. '16
Jan vabn Hunen Handig zo'n nagelborsteltje! 8 jun. '16
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

 1 2 3 Volgende »