Reacties
Reacties 1 - 50 van 112
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ans Rijkse en Rosan Gortworst | Mooi gemaakt vooral de filmpjes en de muziek eronder… | 26 jul. '16 |
| Hafida | Het lijkt net of ik er weer was dankzij jullie reisverslag!… | 21 jun. '16 |
| Loes Corthals | Wat een geweldige belevenis hebben jullie gehad. Geniet… | 20 jun. '16 |
| Eddy & Inge | Ook wij hebben genoten van jullie reisverslag. Welkom… | 20 jun. '16 |
| Jan vabn Hunen | Welkom thuis! | 19 jun. '16 |
| Marijke Bax | Jullie naderen ons kikkerlandje al weer! Leuk om op… | 17 jun. '16 |
| Anita | We hebben erg genoten van jullie mooie verhalen en… | 16 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Vond het erg leuk om mee te reizen met jullie. Hans… | 16 jun. '16 |
| Gerda | Ontzettend genoten van jullie verhalen en ook een… | 16 jun. '16 |
| Tonny | jullie zien er idd relaaaaaaxt uit :) Leuke foto. | 14 jun. '16 |
| Anita | Zo leuk in de trein | 14 jun. '16 |
| Anita | mooie foto en tekst. | 14 jun. '16 |
| Anita | Wat bijzonder om te zien | 14 jun. '16 |
| Anita | Leuke foto | 14 jun. '16 |
| Anita | Wat comfortabel reizen in de trein met een eigen coupe… | 14 jun. '16 |
| Ilse | Wat een super foto van jullie saampjes | 14 jun. '16 |
| Jan vabn Hunen | Jullie krullenbollen konden hem ook al geen klandizie… | 13 jun. '16 |
| Jan vabn Hunen | Geen wonder dat de kapsalon geen klanten heeft: jullie… | 13 jun. '16 |
| Anita | Wat een mooie wandeling en natuur Wat maken jullie… | 12 jun. '16 |
| Anita | Achter de muur staat weer een ander optrekje als ik… | 12 jun. '16 |
| Anita | Altijd gezellig op de markt zeker daar. Prachige foto,s… | 12 jun. '16 |
| Anita | wat een schatje | 12 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Indrukwekkend allemaal. Fijn dat jullie het naar je… | 12 jun. '16 |
| Abdel | Prachtige foto's mannen! | 12 jun. '16 |
| Vonn en Bert | oh wow wat een mooie brugmansia. De bloemen geuren… | 12 jun. '16 |
| Vonn en Bert | schitterend | 12 jun. '16 |
| Vonn en Bert | hier zou ik wel kunnen wonen, geloof ik | 12 jun. '16 |
| Ingeborg | Hallo Berry en Hans, Van je vader kreeg ik de link… | 11 jun. '16 |
| Kirsten | Wat een geweldige verhalen en foto's! Het lijkt… | 11 jun. '16 |
| Eddy & Inge | Super verhalen met schitterende foto's! We hebben… | 11 jun. '16 |
| Marijke Bax | Gelukkig zijn jullie inventief genoeg om zelf een… | 11 jun. '16 |
| Erna | Leuk jullie belevenissen te lezen, we reizen een beetje… | 11 jun. '16 |
| Erna | Beste Berry en Hans, mooie sfeer foto's hoor.… | 11 jun. '16 |
| Jan vabn Hunen | Mij lijkthet heerlijk om tijdens zo'n reis even… | 11 jun. '16 |
| Adrie van Peene | Geniet er nog maar van. | 10 jun. '16 |
| Anita | Weer genoten van jullie leuke en leerzame reisblog… | 10 jun. '16 |
| Anita | Wat een mooie foto.s | 10 jun. '16 |
| Anita | Leuke foto | 10 jun. '16 |
| Anita | Heerlijk de was weer lekker schoon. | 10 jun. '16 |
| Hajo | Zijn inderdaad prachtige foto's bij. | 9 jun. '16 |
| Abdel | Wederom een stukje geschiedenisles opgedaan....bedankt… | 9 jun. '16 |
| Marijke Bax | Indrukwekkend! De monniken staan er prachtig gekleurd… | 9 jun. '16 |
| Anita | grappig zo vol karretje met eten en pannen en mandjes. | 8 jun. '16 |
| Ilse | makkelijk zeg die waslijn... En schoentjes zien er… | 8 jun. '16 |
| Vonn en Bert | dit heeft toch ook wel iets romantisch... | 8 jun. '16 |
| Vonn en Bert | zo dat is mooi | 8 jun. '16 |
| Vonn en Bert | ziet er lekker uit | 8 jun. '16 |
| Vonn en Bert | ha eindelijk ieder een eigen bedje!! | 8 jun. '16 |
| Yvon Zwetsloot | Lijkt me geweldig, zo'n fietstocht. Vallen jullie… | 8 jun. '16 |
| Jan vabn Hunen | Handig zo'n nagelborsteltje! | 8 jun. '16 |
1 2 3 Volgende »


- Ans Rijkse en Rosan Gortworst: Mooi gemaakt vooral de filmpjes…
- Hafida: Het lijkt net of ik er weer…
- Loes Corthals: Wat een geweldige belevenis…
- Eddy & Inge: Ook wij hebben genoten van…
- Jan vabn Hunen: Welkom thuis!
Alle reacties »