Reacties
Reacties 51 - 100 van 112
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anita | Weer genoten van jullie sportieve dag naar de Blue… | 7 jun. '16 |
| Anita | Wat een toppers zijn jullie leuke foto saampjes met… | 7 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Ben trots op jullie. | 7 jun. '16 |
| Abdel | Indiana Jones.......mooi verhaal weer mannen. | 7 jun. '16 |
| Marijke Bax | Jullie zijn wel bikkels hoor!! | 7 jun. '16 |
| Anita | Wat grappig de manager met een Berrycoupe. Ha Ha Fijne… | 6 jun. '16 |
| Anita | Wat een super locatie. Prachtig daar wil je wel langer… | 6 jun. '16 |
| Ilse | Wat een prachtige foto's. Ziet er goed uit die… | 6 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Schitterend. | 6 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Schitterend. | 6 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Zuinige hollanders, ha ha. | 6 jun. '16 |
| Den Jos | een rustdag is zeer welkom voor jullie gezien de uiteenlopende… | 6 jun. '16 |
| Yvon Zwetsloot | Wow, wat een mooie foto's! | 6 jun. '16 |
| Anita | Zo grappig om te zien de lachende monikken zo te zien… | 5 jun. '16 |
| Abdel | zo te lezen hebben jullie het erg naar de zin...mooi… | 5 jun. '16 |
| Tonny | nee, die vast niet. Moet natuurlijk "nasi-goreng"… | 4 jun. '16 |
| Anita | Wat knap om de brug ieder jaar weer opnieuw te maken.… | 4 jun. '16 |
| Anita | Hilarisch | 4 jun. '16 |
| Anita | Prachtig alles zo mooi groen. Mooie bloemen. | 4 jun. '16 |
| Anita | Wat een prachtige kamer en dat uitzicht. We zijn niet… | 4 jun. '16 |
| Anita | Heerlijk na de regen zo mooie wandeling maken. Heb… | 4 jun. '16 |
| Anita | Wat een prachtig gebouw. | 4 jun. '16 |
| Anita | Super foto,s, jullie wandeling was de moeite waard… | 4 jun. '16 |
| Tonny | Lekker die regen, voordeel is dat het dan zo lekker… | 4 jun. '16 |
| Tonny | Jullie hebben het tempo er lekker in. Mooie foto's.… | 4 jun. '16 |
| Marijke Bax | Prachtige foto van de viisser! Door jullie verhaal… | 4 jun. '16 |
| Berry & Hans | Ook wij genieten als we jullie reacties lezen. Verweg… | 4 jun. '16 |
| Jan vabn Hunen | De beelden en het verhaal maken ons warm jullie sporen… | 4 jun. '16 |
| Anita | Het is iedere dag een feestje om jullie blog te lezen… | 3 jun. '16 |
| Anita | grappig jullie gezichten op de tickets. Prachtig de… | 3 jun. '16 |
| Marijke Bax | Heel veel kippen, gelukkig ook twee hanen om op deze… | 3 jun. '16 |
| Sietske Hamann | Hallo mannen, Indrukwekkende verhalen, mooie ervaringen!!… | 3 jun. '16 |
| Gerda | Super mannen ik geniet ervan. | 3 jun. '16 |
| Berry & Hans | Wij vinden het ook leuk om te doen. Aan het einde… | 3 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Echt leuk uitgebreid meereizen met jullie. | 3 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Vandaag Nidosdag. Heb je gemist maar het was gezellig… | 2 jun. '16 |
| Pa en Moe | Wel een leuke film en dat in die hitte.Goeie vlucht… | 2 jun. '16 |
| Marijke Bax | Vandaag in Zoutelande 12 gr (boven nul, dat wel) Maar… | 2 jun. '16 |
| Anita | Ziet er leuk uit het videofilmpje sportief hoor.Tuk… | 1 jun. '16 |
| Ilse | Nou jongens knap hoor zo een lekker fietstochtje...… | 1 jun. '16 |
| Abdel | Hans..ik dacht dat wij buurman&buurma, jij en… | 1 jun. '16 |
| Eddy & Inge | We dachten dat jullie met z'n tweeën waren maar… | 1 jun. '16 |
| Marisca witkamp | Ha ha | 1 jun. '16 |
| Hajo | Heel moedig...op de fiets! Respect. | 1 jun. '16 |
| Anita | mooie kiekjes beter maar geen ijsklontjes nemen. | 31 mei '16 |
| Anita | Volgens mij eten ze daar alles wat beweegt bahhhhhh… | 31 mei '16 |
| Den Jos | schreef wel Vietnam en bedoelde cambodja ! | 31 mei '16 |
| Den Jos | uiteenlopende verhalen: macaber bezoek aan een afschuwelijk… | 31 mei '16 |
| Abdel | mooi verhaal heren! ik verheug op het volgende avontuur... | 31 mei '16 |
| Eddy & Inge | Hoi Berry en Hans, Wat we lezen en zien is soms behoorlijk… | 31 mei '16 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Ans Rijkse en Rosan Gortworst: Mooi gemaakt vooral de filmpjes…
- Hafida: Het lijkt net of ik er weer…
- Loes Corthals: Wat een geweldige belevenis…
- Eddy & Inge: Ook wij hebben genoten van…
- Jan vabn Hunen: Welkom thuis!
Alle reacties »