Reacties

Reacties 51 - 100 van 112

Naam Reactie Datum
Anita Weer genoten van jullie sportieve dag naar de Blue… 7 jun. '16
Anita Wat een toppers zijn jullie leuke foto saampjes met… 7 jun. '16
Marisca witkamp Ben trots op jullie. 7 jun. '16
Abdel Indiana Jones.......mooi verhaal weer mannen. 7 jun. '16
Marijke Bax Jullie zijn wel bikkels hoor!! 7 jun. '16
Anita Wat grappig de manager met een Berrycoupe. Ha Ha Fijne… 6 jun. '16
Anita Wat een super locatie. Prachtig daar wil je wel langer… 6 jun. '16
Ilse Wat een prachtige foto's. Ziet er goed uit die… 6 jun. '16
Marisca witkamp Schitterend. 6 jun. '16
Marisca witkamp Schitterend. 6 jun. '16
Marisca witkamp Zuinige hollanders, ha ha. 6 jun. '16
Den Jos een rustdag is zeer welkom voor jullie gezien de uiteenlopende… 6 jun. '16
Yvon Zwetsloot Wow, wat een mooie foto's! 6 jun. '16
Anita Zo grappig om te zien de lachende monikken zo te zien… 5 jun. '16
Abdel zo te lezen hebben jullie het erg naar de zin...mooi… 5 jun. '16
Tonny nee, die vast niet. Moet natuurlijk "nasi-goreng"… 4 jun. '16
Anita Wat knap om de brug ieder jaar weer opnieuw te maken.… 4 jun. '16
Anita Hilarisch 4 jun. '16
Anita Prachtig alles zo mooi groen. Mooie bloemen. 4 jun. '16
Anita Wat een prachtige kamer en dat uitzicht. We zijn niet… 4 jun. '16
Anita Heerlijk na de regen zo mooie wandeling maken. Heb… 4 jun. '16
Anita Wat een prachtig gebouw. 4 jun. '16
Anita Super foto,s, jullie wandeling was de moeite waard… 4 jun. '16
Tonny Lekker die regen, voordeel is dat het dan zo lekker… 4 jun. '16
Tonny Jullie hebben het tempo er lekker in. Mooie foto's.… 4 jun. '16
Marijke Bax Prachtige foto van de viisser! Door jullie verhaal… 4 jun. '16
Berry & Hans Ook wij genieten als we jullie reacties lezen. Verweg… 4 jun. '16
Jan vabn Hunen De beelden en het verhaal maken ons warm jullie sporen… 4 jun. '16
Anita Het is iedere dag een feestje om jullie blog te lezen… 3 jun. '16
Anita grappig jullie gezichten op de tickets. Prachtig de… 3 jun. '16
Marijke Bax Heel veel kippen, gelukkig ook twee hanen om op deze… 3 jun. '16
Sietske Hamann Hallo mannen, Indrukwekkende verhalen, mooie ervaringen!!… 3 jun. '16
Gerda Super mannen ik geniet ervan. 3 jun. '16
Berry & Hans Wij vinden het ook leuk om te doen. Aan het einde… 3 jun. '16
Marisca witkamp Echt leuk uitgebreid meereizen met jullie. 3 jun. '16
Marisca witkamp Vandaag Nidosdag. Heb je gemist maar het was gezellig… 2 jun. '16
Pa en Moe Wel een leuke film en dat in die hitte.Goeie vlucht… 2 jun. '16
Marijke Bax Vandaag in Zoutelande 12 gr (boven nul, dat wel) Maar… 2 jun. '16
Anita Ziet er leuk uit het videofilmpje sportief hoor.Tuk… 1 jun. '16
Ilse Nou jongens knap hoor zo een lekker fietstochtje...… 1 jun. '16
Abdel Hans..ik dacht dat wij buurman&buurma, jij en… 1 jun. '16
Eddy & Inge We dachten dat jullie met z'n tweeën waren maar… 1 jun. '16
Marisca witkamp Ha ha 1 jun. '16
Hajo Heel moedig...op de fiets! Respect. 1 jun. '16
Anita mooie kiekjes beter maar geen ijsklontjes nemen. 31 mei '16
Anita Volgens mij eten ze daar alles wat beweegt bahhhhhh… 31 mei '16
Den Jos schreef wel Vietnam en bedoelde cambodja ! 31 mei '16
Den Jos uiteenlopende verhalen: macaber bezoek aan een afschuwelijk… 31 mei '16
Abdel mooi verhaal heren! ik verheug op het volgende avontuur... 31 mei '16
Eddy & Inge Hoi Berry en Hans, Wat we lezen en zien is soms behoorlijk… 31 mei '16

 « Vorige 1 2 3 Volgende »